Mam .. lat i jeszcze nie miałem dziewczyny. Co robić?

Mam 20, 25, 30 lat i nie miałem dziewczyny, często przeglądając fora można spotkać się z takimi przypadkami.

Mam na to 100-stronnicowy lek :) Poradnik "Dlaczego jeszcze nie masz dziewczyny" wytłumaczy Ci dlaczego mając X lat nie miałeś jeszcze dziewczyny. Poradnik jest darmowy i zawiera mnóstwo praktycznych porad. Wystarczy podać Imie, Nazwisko i maila i za chwilę dostaniesz maila z publikacją za free.
Nie miałeś jeszcze dziewczyny, nie czekaj dłużej, bież się za czytanie i znajdź pierwszą partnerkę.
Powodzenia.

3 komentarze:

  1. Jestem ciekawy, jak przedstawia się treść niniejszego "podręcznika". I czy poza ogólnikami są tam praktyczne porady, jak na przykład na kursach uwodzenia...

    OdpowiedzUsuń

  2. Bycie sobą to podstawa, niezależnie od tego czy jesteś pewny siebie, nieśmiały, towarzyski czy też nie, kobieta chce poznać prawdziwego Ciebie, chociaż nie od razu, najpierw musisz ją zainteresować swoją osobą, a jeśli to Ci się uda to wtedy ciesz się jej towarzystwem, ciesz się nią i wspólnymi chwilami, które razem spędzacie. A mi osobiście co pomaga? Może głupio się przyznać ale stosuję feromony (z pherowin.pl) choć sam nie wierzyłem z początku w ich moc to przekonałem się że naprawdę potrafią zdziałać cuda. Dzięki ich używaniu znalazłem dziewczynę, która jest ładna i pasuje mi jej charakter.

    OdpowiedzUsuń