Kontrola w związku... Kontrolowanie partnera. Kontrola męża, żony.

ak odzyskać kontrolę, gdy stracisz ją po drodze?
Ostatnio zastanawiałem się,   jak odzyskać kontrolę w związku.  Cza-
sem zdarza się najlepszym popełnić gdzieś błąd i... Buch! Kobieta po-
czuje, że straciłeś kontrolę, i wykorzysta to bezlitośnie. 
Skąd to wiem? Oto moja historia. 
Niedawno poznałem czarującą kobietę. Później przyszedł czas na mi-
łość  i  związek.  Początkowo miałem kontrolę,   jakiej  chciałem.  Czas 
zaczął robić swoje, a ja stawałem się coraz bardziej leniwy. Gdzie po-
pełniłem błąd? Dałem poznać po sobie, że jestem zazdrosny. 
Po pierwsze — kontroluj, jednak nie bądź kontrolujący 
Dlaczego? Ponieważ kobieta poczuje,  że umiera przy Tobie.  Jednak 
musisz ją kontrolować, ponieważ przestanie się czuć bezpieczna. 
Kobiety w związkach będą zawsze szukały Twojej spójności, tym bar-
dziej, jeśli powiesz jej, jakim jesteś typem faceta.  Pokażesz,  że masz 
zasady   i  kontrolujesz.  Ona  Cię  pokocha,  ale  ciągle  będzie   szukała 
Twoich słabych stron. One są w tym świetne. Kobieta znacznie szyb-
ciej  wyczuje Twój  słaby punkt   i  uderzy w sam środek,  aby przejąć 
kontrolę. One robią to raczej nieświadomie,  chyba że trafisz na per-
fidną manipulatorkę. Moja kobieta szukała spójności w moich zasa-

dach. Powiedziałem, że rzucam palenie. Taki miałem zamiar. Jednak 
w końcu zrozumiałem, że chcę palić i będę palić, ponieważ taki mam 
kaprys.  Wtedy pojawiły się testy spójności:  „Zawiodłeś moje zaufa-
nie”. Później kolejny test spójności: „Okłamałeś mnie”. Uderzyła już 
w moje dwie zasady:  szczerość  i zaufanie.  Pewnego dnia wybrałem 
się z inną laską na spacer, a ona znów zaczęła celować w moją zasa-
dę:  zaufanie.  Tak zaczęły się  testy.  Coraz  paskudniej  babrałem się 
w tym gównie.  Zaczęło mi za bardzo zależeć,  więc pokazałem,  że jej 
potrzebuję. Wykopałem sobie grób i stojąc nad nim, w końcu posta-
nowiłem go zakopać. Mój sposób okazał się skuteczny i wróciła moja 
siła. 
Po drugie —  obojętność na jej gówniane zachowania
Miłość i nienawiść działają na takiej samej zasadzie. Nie możesz być 
na nią zły. Nie możesz pokazać złości. Takie zachowanie jest nieefek-
tywne. Kobiety boli najbardziej obojętność. Ważną zasadą jest robie-
nie tego, co chcesz i co jest dobre dla Ciebie. Kobieta pyta mnie: „Nie 
będziesz   zły,   jeśli  pójdę  na  urodziny   ze   swoimi  przyjaciółmi   [płci 
męskiej]?”.  Mógłbym się denerwować   i  zakazywać  jej.  Jednak mó-
wię: „Podjęłaś już decyzję, nie będę cię do niczego przekonywać”. Nie 
poszła.  Kolejnym razem:  „Chcę zapisać się z kolegą na kurs tańca”. 
Ja udawałem, że tego nie słyszę, aż w końcu powiedziałem: „Nie chcę 
cię do niczego przekonywać”.  Zaczęły się fochy i testy typu: „Ty ro-
bisz,   co  chcesz,   ja  nie  mogę  nic”,  a  moja  odpowiedź  była   spójna 
z tym, co wcześniej powiedziałem: „Przecież cię do niczego nie prze-
konuję, podjęłaś już decyzję”. W akcie desperacji powiedziała: „Myś-
lę poważnie nad tym,  aby znaleźć sobie innego faceta”.  Moja odpo-
wiedź ją zszokowała:  „Jak go znajdziesz,  daj  znać,  to pójdziemy ra-
zem na piwo”.  Jeśli kogoś odpychasz  —  jest przyciągany,  jeśli przy-
ciągasz  —  jest odpychany.  Jednak nie możesz ciągle odpychać,  po-

nieważ   stracisz   zainteresowanie.  Dlatego   najlepiej   przyciągnąć  → 
puścić. Tak bawią się przeważnie kobiety z mężczyznami. 
Ona poznała faceta i daje mu oznaki zainteresowania, on się jara, za-
czyna czuć coś do niej i ona puszcza,  on wtedy zdesperowany biega 
za nią z kwiatami. Gdy przychodzi moment, w który odpuszcza sobie 
kobietę,  ona znów daje mu zainteresowanie  —  i tak w kółko.  Facet 
jest usidlony ,a ona go zostawia. 
Dlatego na obojętność reaguj tym samym. 
Najbardziej atrakcyjny mężczyzna to taki, który jej nie potrzebuje do 
szczęścia.  Jest nią zainteresowany,  ale jej  nie potrzebuje.  Taki  stan 
łatwo  osiągnąć,   spotykając   się   z  kilkoma  kobietami  naraz.  Wtedy 
wiesz, że jeśli ona odejdzie, nie będziesz płakał, będziesz miał jeszcze 
kilka  innych.  Ja aktualnie  jestem z  jedną kobietą.  Trochę mnie  to 
ogranicza, ale było mi to potrzebne. Ona wie, że jeśli odejdzie, poszu-
kam sobie innej. Przecież na świecie jest tyle wolnych kobiet. Zajęte 
też są całkiem dobrym kąskiem dla mnie. Granice nie istnieją. 
Po trzecie — zazdrość
Jeśli idziesz z kobietą na imprezę i są tam jej przyjaciółki, zacznij je 
podrywać. Najlepiej na jej oczach — dawaj im sygnały zainteresowa-
nia przy niej albo w momencie, kiedy będzie na Was patrzeć. Pamię-
taj, że ona nie jest taka głupia i możliwe, że zacznie podrywać innych 
facetów.  Zlej   to.  Nie daj  się nadziać  na haczyk.  Kobiety są bardzo 
mocno zazdrosne o inne kobiety,  dlatego nie można mówić o przy-
jaźni dwóch kobiet.  Uważasz,  że to możliwe? Poderwij jedną z nich, 
a później drugą. Zobaczysz, jak się pozarzynają, a Tobie wszystko uj-
dzie na sucho. Dla jej mózgu to ona zniszczyła Wasz związek, nie Ty. 
Jeśli moja kobieta zaczęłaby podrywać mojego przyjaciela, po pierw-
sze — on by mi o tym powiedział.  Mam mało przyjaciół,  ale bardzo 

zaufanych i przeważnie ze społeczności. Jeśli ja mu pozwolę ją pod-
rywać, on to zrobi, w innym wypadku — nie. Tym się różni przyjaźń 
mężczyzn od przyjaźni kobiet. Chcesz moją kobietę? Jeśli uda Ci się 
ją poderwać, nie ma sprawy — pod warunkiem, że mi o tym powiesz 
wcześniej  i ja się zgodzę na to.  Nie będę tracił  kumpla dla kobiety. 
Znajdę sobie nową, być może będzie ładniejsza i nigdy nie pójdzie do 
innego faceta.  Jeśli  kiedyś usłyszysz:  „Co ona ma takiego,  czego  ja 
nie mam” albo inne jej narzekanie,  odpowiedz: „Od ciebie nie czuję 
żadnej miłości”. Nagle zyskasz kontrolę. 
Kontroluj swoje emocje
Jeśli kobieta zaczyna mnie denerwować swoim zachowanie lub robi 
coś,  czego nie  lubię,  mówię  jej:   „Słuchaj,  kochanie,  nie ma sensu, 
byśmy rozmawiali.  Na razie”.  Urywam kontakt  na tak długi  okres, 
jak jest to konieczne.  Czasami  muszę walczyć ze swoimi  emocjami. 
Jednak wiem, że ona się tym bardziej gryzie niż ja. Po pewnym czasie 
możesz zobaczyć ją w swoich drzwiach,  przepraszającą za tamto za-
chowanie. Wtedy znowu odzyskujesz kontrolę. Jednak w momencie, 
gdy kontrolujesz, pamiętaj, żeby nie stracić kontroli. Najbardziej boli 
mnie, że moi przyjaciele zakochując się w kobiecie, przestają być so-
bą. Stają się takimi facetami, jak ona chce, po czym ona ich zostawia. 
Trudny  facet   to atrakcyjny   facet.  Jeśli  ona czuje,  że nie może Cię 
zmienić,   jesteś  dla niej  wyzwaniem.  Ona ciągle będzie chciała Cię 
zmienić, ale jeśli jej się uda — znudzisz jej się.... 
Miłego testowania.


Więcej praktycznych porad dotyczących uwodzenia kobiet znajdziesz w pełnej wersji ebooka.
Szczegóły: "
Tajemnice największych uwodzicieli"

6 komentarzy:

  1. gówno prawda... jeśli mój facet zacząłby mnie traktować jak rzecz... to bym długo niewytrzymała... Żal mi autora tekstu, bo nie wie co to prawdziwe uczucie... (chociaż bardziej mi szkoda jego panny).
    PS Po co komu kontrola nad człowiekiem którego się kocha?

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe kazda baba tak piepszy... :). Ale wy babska jestescie tak porąbane ze szok

    OdpowiedzUsuń
  3. "Wykopałem sobie grób i stojąc nad nim, w końcu posta-
    nowiłem go zakopać. Mój sposób okazał się skuteczny i wróciła moja
    siła. " - Co zrobiles..?

    OdpowiedzUsuń
  4. stek bzdur dla gimnazjalistów

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę żałosny tekst jakiegoś macho.."Jak nie ta to inna"..widać że nie myślisz poważnie..tylko nie rób innym facetom wody z mozgu

    OdpowiedzUsuń
  6. A gdzie w tym uczucia, miłość? A nie uczucia są... Tak głębokie jak brodzik. Nie rozumiem po co autorowi kobieta. Chyba tylko zamiast ręki.

    OdpowiedzUsuń